Brevet 300 Memorial Manuel Ángel Blázquez

Us presentem la III Brevet Club Ciclista Ripollet. Memorial Manuel Angel Blázquez. Un homenatge al nostre company, amic i soci del club  “Manu”, que ens va deixar l’any 2021.

Manuel Ángel Blázquez Domingo

Al “Manu” li agradava el ciclisme. Especialment gaudia del cicloturisme i de la llarga distància. Va fer multitud de brevets, entre les que destacaríem  la París Brest Paris, la London Edimburg London, la Madrid Gijón Madrid, la Lleida Lleó Lleida, la Barcelona Perpinya Barcelona i moltes altres de diferents distàncies. Ben segur que alguns de vosaltres heu compartit quilòmetres en la seva companyia fent les brevets de Manresa, Randonneurs Catalunya, Sant Feliu, La Fuliola, Granollers, Tàrrega, El Pla, Calaf, la Lepertel…

La III Brevet Club Ciclista Ripollet després de l’exit de la passada edició vol seguir homenatgen al “Manu” cicloturista i company de pedalades, però, molt especialment, vol recordar al “Manu” persona. Com a breveter era molt gran, però com amic i company, encara era millor.

DESCRIPCIÓ DEL RECORREGUT

L’itinerari, de 300 Km i  3500 de desnivell positiu, travessa paratges de Barcelona i Girona que al “Manu” li  agradava recórrer. Us acostarà a indrets que segur que us sorprendran.  En aquesta tercera edició,  des de Ripollet ens dirigirem cap al parc de Sant Llorenç del Munt i enfilarem després cap al Moianès  per entrar a Les Guilleries; baixarem cap a La Garrotxa i ens endinsarem a la Vall de Llémena; arribarem a Santa Coloma de Farners per Mas Llunes i abordarem el tram final per les Mallorquines fins a la Roca i a la línia d’arribada.  La majoria del desnivell es concentra a la primera meitat del’itinerari, però caldrà guardar forces per alguna “sorpresa” a la segona meitat.

La brevet us sorprendrà pel seu itinerari, us permetrà gaudir del veritable cicloturisme i us servirà com a una molt bona preparació per als reptes de llarga distància d’enguany, com la PBP 24.  US HI ESPEREM!!!

Itinerari:

Wikiloc | Rutes del Món

Full de Ruta:

Informacions

En el moment de fer la inscripció és molt important omplir les vostres dades personals correctament  (sobretot adreça, nom complert i correu electrònic) per tal de poder enviar-vos posteriorment la vostra credencial homologada. Per poder inscriure’s a la prova i obtenir l’homologació caldrà disposar de llicència federativa. El pagament de 10€ inclou la credencial, el full de ruta, el track i el dret a homologació. Al tractar-se d’una brevet, d’una excursió personal, l’itinerari  no està senyalitzat. La circulació està en tot moment oberta al trànsit i cal respectar les normes de circulació. Recordem que NO és una prova competitiva i per aquest motiu no es publicaran temps ni ordre d’arribada.

Data: Dissabte, 27 d’Abril de 2023 a les 6 hores.

Lloc: Poliesportiu Municipal d’Esports de Ripollet.

Carrer de Magallanes, 22-26 Maps

Ripollet

Preu 10€ El pagament inclou la credencial, el full de ruta, el track i el dret a homologació.

Places disponibles: 100

Inscripcions:

Pàgina d’inscripció per III BREVET CLUB CICLISTA RIPOLLET. MEMORIAL MANUEL ANGEL BLÁZQUEZ (inscribirme.com)

NO ES FARAN REEMBORSAMENTS.

Els 50 primers inscrits, rebran un obsequi molt especial, un mocador personalitzat especialment per a l’ocasió, no perdis el temps!:

TANQUEM INSCRIPCIONS EL DIA 25 DE ABRIL A LES 20 HORES

Que es una brevet? Aquí més info: https://youtu.be/4_zC7qQOBVQ